Copy tip k odpolední kávě: Vymyslete top téma

Lepší jeden článek na hustý téma, než deset článků, které nikoho nebaví číst. Neplýtvejte jako autor energií. Dejte svým čtenářům obsah, který jim bude chutnat.

Top téma je šťavnaté, módní a přitažlivé. Lehce kontroverzní? Může být a nemusí. Hlavně má styl.

Je to jako v kavárně. Buď si vyjdete do cukrárny, která zaspala v devadesátkách, číšnice s mašlí ve vlasech vám na plastové stolky servíruje spařeného turka a likérovou špičku (nic proti ní, miluju ji). Nebo se usadíte v lehce hipsterské kavárničce a vypijete si voňavé espresso, ke kterému dostanete čerstvý švestkový koláč.

Co chcete víc?

To druhé. Pravděpodobně. Dívejte se proto kolem sebe. Poslouchejte (se vší pokorou a respektem) útržky rozhovorů kolem vás. Inspirujte se při posezení s kamarádkou. Čtěte jiné autory, ale nekopírujte.

Chcete příklad?

Když vydáme v časopise Sidonie článek o jarních módních trendech, je to nuda. Ale když rozehrajeme téma o (ne)nošení podprsenek, je to hit.

Když na svém blogu vydám článek o pěstování bylinek, má průměrnou čtenost. Ale když napíšu příspěvek, jak a proč pěstovat bylinky společně se zeleninou, je mimořádně úspěšný.

Téma do notýsku

Pište si témata do notýsku, nahrávejte si myšlenky do mobilu. Mě inspirace přepadává vždycky v nevhodnou chvíli. Když ji nejmíň čekám. A tak trénuju paměť, žádám servírku o lístek a o tužku nebo se v lese tiše nahrávám do mobilu a dívám se, jestli se někdo nedívá.

facebooktwittergoogle_plusredditpinterestlinkedinmail
Vychází kniha o zahradničení pro děti: Rukovět malého zahradníka
3.1.2017
Křtili jsme. Knihu. Pivem
2.6.2017
Jak si zorganizovat home office
18.9.2015

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Malinký moment...

Novinky

ze světa médií, PR a marketingu